poniedziałek, 2 grudnia 2013

Rozdział 32

-Violetta-

Oj to było straszne. Chyba się im podobało. Mam taką nadzieję. Wyniki będą jutro. Trzeba wytrzymać. A tak w ogóle to co z Leonem i tą czarno włosom dziewczyną. Ciekawe czy to jego nowa dziewczyna czy co ? O idzie Leon.
-Hej Violu 
-Cześć Leon
-Co tam ? Jak poszły Ci przesłuchania ? 
-Mam nadzieje, że dobrze. - uśmiechnęłam się - Przepraszam ale muszę już iść 
-No okej papa

-Leon-

Hmmm.... O co jej chodziło ? Dlaczego tak  szybko poszła ? Czy ja coś zrobiłem ? Mam nadzieje, że to tylko stres czy ją przyjmą. O idzie Naty. 
-Hej Naty i jak Ci poszło ? 

-Ludmiła-

O idzie Violetta. Tylko co się stało ? Idzie jakaś taka smutna. Ciekaw czemu. 
-Hej Viola ! Co jest ? 
-O hej Ludmi - przytuliłyśmy się na powitanie - a nie nic, nic. A co miało ? 
- A nie wiem bo jesteś jakaś taka smutna .
-Oj nic nie ma o czym gadać. Daj sobie spokój. 
-Nie, nie. Chodź do mnie to pogadamy. - naprawdę wyglądała źle jakby chciała zaraz płakać. 
-Nie, możemy iść do parku ale nie do Ciebie.
-No dobra to spotkamy się o 16.
-No dobrze no to papa. O widzę, że Tomas idzie do Ciebie to ja lecę. Do 16 papa.

O Tomas moje kochanie idzie. Ciekawe co chce mi powiedzieć. Może to jak bardzo mnie kocha, bo ja go bardzo.
-Hej Tomi skarbie ty mój. Co tam słychać ? - chciałam go pocałować 
-Cześć Ludmiła. - dopchnął mnie od siebie 
-Ej co jest ?
-Wiesz ja cię bardzo lubię, ale to jednak nie ma sensu. Te 6 miesięcy spędzonych z tobą było cudowne. Przepraszam ale zostańmy przyjaciółmi jak tylko chcesz. - stałam jak wryta w ziemie, czułam się jakby ktoś nagle mnie ogłuszył - Ej !!! Ludmiła !!! Halo !!!
  
Wściekłam się. Byłam bardzo rozczarowana. Szybko pobiegłam do dom. Żółciłam się na łóżko i zaczęłam płakać. Załamałam się czułam się jakby grunt usuwał mi się z pod nóg. Ja go tak kochałam a on co bez powodu mnie rzucił. Ciekawe o co chodzi.  


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak się podobało ?
Jak myślicie czemu Tomas rzucił Ludmiłę ?
Jeśli będą przynajmniej 4 komy będzie kolejny rozdział :)
pamiętajcie
czytasz ---> komentujesz ---> motywujesz  

5 komentarzy:

  1. super ;) nie moge się doczekac następnego

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy następny rożdział ?

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy leonetta?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi bardzo pewna OSÓBKO ale zależało mi na komentarzach od różnych osób. :)
    ps. co się nie chodzi na wf ? :)

    OdpowiedzUsuń