wtorek, 29 października 2013

Rozdział 28

-Violetta-

-Dobra chodźcie do mnie do pokoju, albo poczekajcie chwilę zaniosę tylko tort do Olgi niech wszystko przyszykuje i przyniesie. Poczekajcie chwilę.
-No dobra - powiedziała znowu chórkiem a ja szam do kuchni
-Olga mam dobre wieści dziewczyny przyniosły tort
-Ooo dobrze idzie na górę zaraz wszystko przyniosę
-Okej Olga jesteś kochana - powiedziałam i poszłam do dziewczyn
-Chodźcie na górę Olga zaraz wszystko przyniesie.

Poszłyśmy na górę. Dziewczyną podobał się mój pokój
Siedziałyśmy trochę i gadałyśmy. Chwilę potem przyszła Olga z tortem, napojami i przekąskami. Trochę gadałyśmy, trochę śpiewałyśmy. Dziewczyny opowiedziały mi trochę o studiu, o nauczycielach i o innych uczniach. Nagle wszyscy zamilkłyśmy wszystkie. Cisze przerwała Lu.

-Violu a powiedz mi, jeśli mogę wiedzieć oczywiście. Podoba Ci się mój brat ? - dziewczyny się tak dziwnie na siebie popatrzały, a potem na mnie. 
-Co ? Ja ? Co ? W kim ? 
-No w Leonie.
-A skąd to pytanie ?
-A tak jakoś bo jak jest on gdzieś w pobliżu to jesteś jakaś taka radosna, wesoła, a zarazem zawstydzona i skołowana. 
Jej Leon mi się bardzo podoba. Nie wiem czy im to powiedzieć czy co ? Ludmiła to jego siostra ... po co jej to wiedzieć ? A może ... . Hmmmm mam taką skrytą nadzieje, że Leon kazał się Lu wypytać się mnie o wszystko. Chciał wybadać co do niego czuje ? Może mu się podobam ? Super by było. 

-Heeejj Violetta. Jesteś ? Co jest ? Halo ! - pytała Cami
-Co ? Już przepraszam zamyśliłam się. 
-Oj Violu zakochałaś się chyba. Co ?  - powiedziała Fran 
-Violu mogła byś powiedzieć mi gdzie jest toaleta ? - zapytała Lu 
-Tak musisz zejść na dół i tam ... albo chodź zaprowadzę Cię 

-Ludmiła- 

-No i tu masz łazienkę. Trafisz potem sama ? - powiedziała Viola 
-Tak, tak. 

Gdy weszłam do łazienki napisałam do Leona : 
~Hej Leon. Wiesz chyba się podobasz Violi. 
~Co to znaczy chyba ? To nie wiesz dokładnie ?
~Oj bo nie powiedziała w prost ale jak się jej o to zapytałam to się wymigiwała od odpowiedzi.
~A no dobra dzięki :)
~Wiesz co mam pomysł przyjdź tu do niej i sam z nią pogada. Jak już tu będziesz to mi napisz, a ja powiem, że muszę już iść do domu  wezmę dziewczyny i zostawimy was samych. Dobra ?
~No dobra :) Dzięki siostra jesteś wielka :*
~Heh dla brata wszystko :)

-----------------------------------------------------------------------------
Dawno ni pisałam. Przepraszam. Dużo sprawdzianów i jeszcze inne małe sprawy. Jak widzicie zmieniłam trochę wygląd bloga. Mam nadzieję, że się podoba. Piszcze w komach. Proszę jak przeczytacie to komentujcie. Jej w końcu zaczął się drugi sezon Violetty :)


1 komentarz:

  1. Świetny.
    Kiedy next ?
    Dalej,dalej :)
    Chce wiedzieć co dalej :****

    OdpowiedzUsuń