niedziela, 3 listopada 2013

Rozdział 29

(chwilę po przyjściu Ludmiły do dziewczyn)

-Ludmiła-

-O przepraszam dostałam esemesa - powiedziałam i udałam, że posmutniałam
-Co jest Lu - zapytała Viola
-Musze iść do domu.
-Oj szkoda, a wy jeszcze zostaniecie - zapytała Viola dziewczyn a ja mrugnęłam do nich
-Wiesz co chyba też będziemy się już zbierać już trochę późno. - powiedziała Fran, która chyba mnie zrozumiała.
-No szkoda. No ale odprowadzę was kawałek chociaż.
-No okej. - powiedziałam i pomyślałam ''tak chyba się uda''
-To chodźmy na dół, albo czekajcie ja tylko pójdę powiem tacie, że idę z wami kawałek. - jak tylko poszła powiedziałam dziewczyną o co chodzi.
-Sorry, że tak szybko was zabieram ale Leon chciał się z Violettą spotkać.
-Już jestem. To jak idziemy ? - zapytała Violetta.

Gdy wyszłyśmy przed dziwami stał ...

-Violetta-

-Leon ?! Co ty tu robisz ?
-To my już pójdziemy - powiedziała Cami
-No cześć, cześć.
-Przejdziemy się gdzieś ? Chcę z tobą pogadać. -powiedział Leon
-Dobrze. - powiedziałam i pomyślałam '' ciekawe o co chodzi, co on może chcieć '' - co się stało, że chcesz porozmawiać. Bransoletka piękna. Dziękuje. - powiedziałam i pocałowałam go w policzek

-Leon-

Jej ona mnie pocałowała. Co z tego, że w policzek ale to też się liczy. Może Ludmiła miała rację, może się podobam Violi.

-Violetto chciałem Ci powiedzieć, że bardzo ... - mówiąc to Violetta od razu się na mnie spojrzała takimi dużymi oczami. Jak słodko.
-Tak Leon co chcesz mi powiedzieć ?
-Bo ja już tak dłużej nie mogę.
-Co jest ? O co chodzi ?
-Bo, bo, bo bardzo mi się podobasz. Cały czas myślę o tobie ...
-Och Leon. - uśmiechnęła się - Ja też.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
I jak się podoba rozdział ? Piszcie proszę w komentarzach co myślicie. 
pamiętajcie 
czytasz ------> komentuj 
:)  

2 komentarze:

  1. Świetny,kiedy next ?
    Ja chcę rozdział,ja chcę rozdział ........!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej podoba mi się rozdział ale fajnie by było gdybyś wprowadziła więcej opisów a mniej dialogów.Zapraszam na mojego bloga http://violetta-moje-opowiadanie-moja-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń